Logo Select Lingua

0724.503.881

office@selectlingua.ro

Evaluarea satisfactiei clientilor

 

 

Evaluarea satisfactiei clientilor este foarte importanta pentru noi. Calitatea serviciilor oferite a fost dintotdeauna un factor cheie in determinarea satisfactiei clientilor nostri. Diverse dimensiuni ale calitatii serviciilor pot fi luate in considerare in acest sens. Serviciile oferite clientilor potentiali si celor deja existenti, inainte, in timpul si dupa finalizarea unui proiect detin rolul determinant, avand in vedere satisfactia si loialitatea clientilor si este o sursa de avantaj competitiv sustenabil.

Obiectivul nostru este de a identifica cat mai exact domeniile pe care le putem imbunatati si astfel sa putem oferi servicii lingvistice mai bune, depasind astfel asteptarile clientilor nostri.

In vederea masurarii si gestionarii performantei activitatii noastre, Select Lingua utilizeaza o serie de KPIs, cum ar fi:

  • Timpul mediu de raspuns
  • Durata intre primirea comenzii si livrare
  • Livrarea la timp
  • Timpul mediu de livrare
  • Comenzi procesate
  • Timpul mediu de solutionare a reclamatiilor 

 

Stiri